۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

زنده باد آزادی، زنده باد ایران

تغییر و اصلاح وضعیتی که در آن قرار داریم یک ضرورت بزرگ برای جامعه ایران است. وضعیتی که در چهار سال گذشته و به دلیل رفتارهای ناشایسته و بی کفایتی دولت نهم و بی درایتی آقای احمدی نژاد به وضعی نامطلوب رسیده است. دولت نهم، با در خطر قرار دادن امنیت و اقتدار کشور، تحدید آزادی ها، نقض دائمی حقوق بشر و آزادی های فردی و اجتماعی، ضربه زدن به اقتصاد ایران و از بین بردن حیثیت ایران و ایرانی در سطح جهان، وضع خطرناکی را برای ایران ایجاد کرده است.

به همین دلیل است از نظر ما شاید نبودن احمدی نژاد بر سر قدرت حتی بیش از بودن قدرت در دست اصلاح طلبان مهم است، رفع خطر تنش در سیاست خارجی و حل مشکل بی لیاقتی و بی کفایتی در اداره کشور و حل بحران اقتصادی و ایجاد فضای باز اجتماعی و سیاسی ضرورت حیاتی جامعه ماست. و مهم تر از همه چیز بازگشت برنامه به اقتصاد کشور نقش اساسی برای آینده ایران دارد.

از همین روست که ما به عنوان گروهی از کاربران اینترنتی که در گروه ایران ما در فیس بوک گرد هم آمده ایم، با تمامی قدرت تصمیم گرفتیم تا با کمک ایرانیان داخل و بیرون کشور که سودای بزرگی و عظمت ایران و حفظ کشور و آزادی را دارند، در انتخابات حضور فعال مان را حفظ کنیم و با گفتگوهای مکرر و چند ماهه به این نتیجه رسیدیم که با انتخاب میرحسین موسوی به عنوان رئیس جمهور کشور از خطر ویرانی نجات پیدا کند. انتخاب میرحسین موسوی برای ما تنها انتخاب چهره ای اصلاح طلب نیست، ما به توانایی ها، تجربه، دیدگاههای دموکراتیک و مدرن او اعتقاد داریم و گمان می کنیم ایران امروز به مدیری چنین نیازمند است تا بتواند ثمرات چهار سال ضایعات دولت نهم را از بین ببرد.

ما به اصلاحات اعتقاد داریم و بر آنیم که جنبش اصلاحات، حاصل تغییر مدیران دولت موسوی است و موسوی نزدیک ترین مدیراجرایی کشور به اصلاح طلبان است. ما برای رفع خطر دولت نهم و سیاستهای نادرست و آشفته و ماجراجویانه این دولت پیمان می بندیم تا بتوانیم اصلاحات را به عنوان بهترین راه برای تامین مطالبات مردم ایران زنده کنیم. ما با انتخاب موسوی به عنوان بهترین گزینه ممکن به عنوان رئیس جمهور عصر جدیدی از اصلاحات و حمایت از خاتمی به عنوان رهبر اصلاحات تلاش می کنیم تا در کنار سایر گروههای اجتماعی به آینده ایران بیندیشیم و به روزهایی فکر کنیم که فجایع دوران دولت نهم تکرار نشود.

زنده باد آزادی، زنده باد ایران

گروه اینترنتی ایران ما
نهم اردیبهشت 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر